正所謂:一命二運三風水。我自己係一個好信命運嘅人,

除咗靠自身努力之外都要睇吓運勢如何知道自己人生嘅方向同發展,

咁先會順風順水。


 

經朋友推薦試咗玄燊師傅嘅算命服務

玄燊師傅喺眾多風水師中都算好貼地

佢由2017年喺討論區上免費幫人占卜算命,

仲會教人點樣化解困境,改善運勢,大量網友都話好準。

 

有時去算命需要面對面批算,難免會覺得尷尬,

今次要介紹嘅玄燊 8000 字八字大批共 25 頁(電子版)

呢個電子版八字大批只需要7至14日就可以完成,

可以喺屋企批命真係好方便,可以節省面談時間,

如果有問題仲可以WhatsApp問師傅,而且覺得唔準確可以全數退款添!

 

只需要比姓名、出生時辰八字、就可以有25頁嘅八字命書詳批

入面會有​​a) 命主資料及八字大運、b) 人生總論、c) 財運總論、d) 姻緣總論 、

e) 健康總論、 f) 六親總論、g) 五十年大運總論、h) 十年流年、

 i) Bonus 額外三頁催運教

 

 

喺人生總結入邊,我覺得講我既性格、愛好都講得幾啱,

我容易被玄學、美容資訊、烹飪等吸引,

所以在讀書時期已經開始寫美容文章,直到而家已經差不多10年啦。

 

 

 

係事業總結入邊,由於我係屬金,

所以發展屬金同屬水嘅行業會比較好。

尤其是美容化妝、旅遊娛樂等,都係我而家做緊工作嘅範疇內。

而且我特別享受工作,發展都唔錯。

 

 

 

喺財運入邊,我嘅正財運真係比偏財運好,

仲有勸告我只適宜投資係穩定升值嘅資產上面,

我自己特別鍾意儲手袋同埋投資房地產,

而財運總結入邊都叫我多啲留意房地產投資。

好開心今年成功買入人生第二個物業,

下年可以去收樓。

 

最令我驚喜嘅係姻緣結論竟然講中咗

命中老公自己性情相近,價值觀一樣,

有共同興趣(鍾意做運動、去旅行),

同自己好似朋友般相處,所以大家感情好好。

而且老公可靠顧家,

係平淡平凡的感情生活中獲得幸福快樂,上年仲生咗仔仔添。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

去到最後仲有開光催運風水佈陣嘅建議擺設

 

 

 

另外喺官網上都有其他物品

可以根據自己嘅需求同想改善嘅事情去選擇適合自己的趨旺運程開光佈置,

或者佩戴手鏈。

 

 

 

 

如果大家都想試玄燊師傅嘅算命服務,

係1 月 16 日至 1 月 30 日 批算,

輸入專屬折扣碼【cny2023】,仲有新年半價優惠!

 

購買八字大批前需注意

 $1500 只包電子版八字大批,

需加$500 加印實體版八字命書。

師傅批算需時,大約需等待 7-14 天。

除左限時新年優惠外,

玄燊命理會有不定期的購買優惠和折扣,

詳細資訊請至玄燊師傅官網查詢。

 

#玄燊 #玄燊師傅 #玄燊命理 #八字大批 #八字命書

———————————————————————————

免責聲明: 是次產品/產品資料由品牌提供,本文章之全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢。

 —————————————————————————————

 歡迎邀稿/合作試用/出席活動: 

To Connect On:

♥ Email: Missmikiiiiii@gmail.com

arrow
arrow

    MISSMIKI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()