close

 

去韓國的行程通常離不開逛街、買化妝品同去Cafe食嘢影相,

去多幾次都有啲悶。

 

《旅遊書沒有教的》首爾景點推介:

 

 

上星期同閨蜜去左韓國影最近好Hit的韓服相,

上網搵左好多資料同埋親身體驗過,

希望以下資料可以幫到你地拉。

 

 

本來我地已經上網搵晒資料要租呢間 公主韓服租借店

我地大概11點去到,款式已經所剩無幾。

(可能太多台灣Blogger推薦,好多人都嚟呢間。)

所以唯有去第二間。

 

 

 

係誤打誤撞下,

我地嚟到近安國站1號出口既byulgungteo 별궁터한복

步行一分鐘就到,好方便!

 

 

 

 

呢度既款式比公主韓服租借店既多好多,

而且價錢合理。

 

韓服

 

 

 

韓服款式分分為傳統及華麗兩大類,

傳統的就是一般單色配搭的韓服(比較便宜,但是拍照不太好看),

而華麗款的花紋、拼色都後細緻(所以價錢比較貴,但拍照會比較好看)。

 

飾物


小袋子

 

 

 

我們都選擇了華麗款,因為我們就是要穿得美美拍閨蜜照嘛,

價錢是4小時是30000韓元(可租借物品包括韓服、飾物、小袋子、鞋等等。)

 

 

本來我是要粉嫩的baby pink ,

但店員給我試上玉色,穿上後不太喜歡就改穿回baby pink的。

 

穿韓服是跟和服一樣,有專人幫你換的,

我沒有拍下換衫過程。

 

 

換好韓服後,就可以坐下Set頭。

 

 

超級熟手的髮型師,不用5分鐘就幫我set好頭。

 

 

當天配襯的手袋是白色的,跟粉紅色好襯!

 

 

跟閨蜜的韓服好襯,

將粉色系拼在一齊,色調很柔和。

 

 

有朋友成日都問點影閨蜜照先好睇,以下呢幾個甫士可以比大家參考一下。

 

 

 

 

 

 

 

今次既韓服初體驗真係好開心,

因為可以同一班好朋友影下靚相,講下笑下又一日。

 

 

  Miki比大家既溫馨提示:

1。 著韓服最好春天(3-6月) /秋天 (10-11月)會比較好,

因為我7月著韓服真係好熱。 

 

2。記得要著波鞋去,

因為要景福宮真係好大,我地個日行左2萬步。

 

3。最重要一點!

要同一個識影相而且唔會抱怨你擺甫士擺唔靚既朋友去,

因為影韓服影得靚真係一門學問!

 

 

當日我大部分時間都係咁,

真係又熱又攰!不過見到啲相咁靚係開心既!

 

是次的韓服體驗是自費的,

所寫的一字一句都是親身體驗。

 

 

韓服店資料:

 

별궁터한복

address:안국역 1번출구 별궁터마당 건물 2층 (安國站1號出口)

Instagram: byulgungteo_hanbok

 

 

 

 

 

 

華欣

 

香港

 

 

 

 

重慶

 

 

 

 

澳門

 

 

台北

 

 

 ----------------------------------------------------------

 

 

歡迎邀稿/合作試用/出席活動: 

To Connect On:

♥ Email: miki.suet@gmail.com

More Reviews on:

She.com/ ♥itrial/ ♥shewin

weibo/ ♥Fanpiece/ ♥Weshare

♥ / ♥ ESD Life/ ♥ pixnet

 Facebook/ ♥ Instagram

 

arrow
arrow

    MISSMIKI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()