https://www.youtube.com/watch?v=6CQy8oAZF8g&t=1s

 

 之前就post咗係台灣影pre wedding既Vlog(如果未睇可以click返入去睇),
有唔少觀眾都私底下問我係邊間影、精修圖片有幾張、package幾錢等等問題。
今次條片既主題係「我的婚紗相」順便解答大家嘅問題,如果大家有興趣就要睇埋落去啦~

我對今次呢輯婚紗相真係非常滿意,完全影到我想要嘅風格!
喺九月嘅時候收到攝影公司寄畀我哋嘅製成品,

就係我哋嘅相簿同埋相框,另外仲有隻CD同電腦版既video。

我的婚紗相Q and A


係邊間婚紗攝影公司影婚紗相? 影片00:27

收到的相簿、影片滿意嗎?影片1:44

選擇那位攝影師?影片 3:15

海外婚紗攝影應該幾耐之前book定?影片3:40

Package幾錢?影片4:14

選擇婚紗攝影小Tips? 影片4:58

 

 

 

*This is NOT a sponsored NOR a collaboration video. 

 

#海外婚紗攝影 #台灣影PreWedding #婚紗相台灣 #婚紗相套餐 

#婚紗攝影推薦 #台灣婚紗攝影推薦 #法蝶婚紗會館  

#Hkblogger #missmiki #台灣影婚紗相 #婚紗相  

-----------------------------------------------

歡迎邀稿/合作試用/出席活動: 

To Connect On:

More Reviews on:

She.com/ ♥itrial/ ♥shewin/Girlab

weibo/ ♥Fanpiece/ ♥Weshare

 Facebook/ ♥ Instagram

 

 

 

 

 

 

 
 
arrow
arrow

    MISSMIKI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()