11月會去沖繩行禮,

基本上行禮package都包左花球 (鮮花),

但係自己都要準備多一個花球用嚟拋比姊妹同埋自拍Prewedding。

 

前排買左個絲花質地,無論是質地、外形定係價錢都好啱我心意,

今次想跟大家分享我既花球。

 

 

其實上網都睇過唔少shop,我中意既款式大概Hkd $880-1500左右。

今次買到呢個花球只係大概Hkd $350左右,

質素真係同外面Hkd $880個種差不多。

 

 

準備開箱!

 

 

 

絲花質地,影相望落有少少似鮮花,

打開包裝有淡淡花香味。

 

 

 

希望大家鍾意今次既分享!

如果對我呢款花球有興趣,可以PM我拎淘寶Link~

 

 

 

 

更多關於籌辦婚禮的文章:

 

 

 

 

 

 

bride-to-be 2018丨 CP值爆棚丨找到我的第一個花球

 

——————————————————————————————

歡迎邀稿/合作試用/出席活動: 

To Connect On:

More Reviews on:

She.com/ ♥itrial/ ♥shewin/Girlab

weibo/ ♥Fanpiece/ ♥Weshare

 Facebook/ ♥ Instagram

arrow
arrow

    MISSMIKI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()