close

有沒有發現Miki的面尖了,

 

整個面型都提昇緊緻了?

 

Before VS After:

 

我沒有去整形啦~

其實我是在一個月前

做了Ultraformer III HIFU的療程。

 

有睇過我寫Blog既人都知會我一直有包包面的煩惱,

就算個身幾瘦都好,塊面都係咁漲,

成日比人一個錯覺以為我好肥。

唔知有無女仔同我一樣呢?

 

其實我之前一直都心思思想去做 HIFU美容,

做左好多research 比較下 HIFU 價錢, 都唔知HIFU 邊間好 . 


近排好多朋友都推介Miki做 Hifu 瘦面,

因為效果明顯而且係非入侵性療程,

但係我好怕痛所以一直都無試。

 

聽到唔少朋友都話而家做Hifu 瘦面無以前咁痛,

所以Miki 決定要試下做Ultraformer III HIFU ,

今次療程選擇係AP Beauty做【Ultraformer III HIFU拉提療程】

因為幾個朋友做完都話治療師手勢唔錯。

 

 

AP Beauty成立已10年,分店遍佈港九新界。

因為我住係元朗區,所以今次我就簡左AP Beauty係元朗既分店

 

 

行多幾步就到元朗食街——又新街,位置方便。

 

 

店鋪環境乾淨衛生,治療師的態度勢都好好。

這裡用的都是知名品牌Dermalogical的產品

 

 

登記後,便可以入房跟治療師了解一下

一陣做Ultraformer III HIFU療程要注意到的地方

以及自己希望改善的地方。

 

 

 

 

AP Beauty 採用原廠 Ultraformer III HIFU ,

 

獲得FDA國際認證,以及得到全球醫生認可和推介,

 

所以Miki是完全放心的。

 

【Ultraformer III HIFU拉提療程】

 

適合療程的部位:

面部:額紋、眼眉下垂、臉頰、下顎輪廓、皺紋 、V面塑造、雙下巴、頸紋

HIFU亦適合應用在身體部位,可以做到溶脂效果。

 

 

唔知大家知唔知 HIFU的原理?

 

其實HIFU 可以產生極高溫,

原理類似用放大鏡匯聚太陽光的方法,把能量高度聚焦在一小點上,

令深層皮膚或筋膜層受熱收縮,並刺激骨膠原增生,

達到拉皮緊膚的效果,而又不會傷及皮層,

情況有如隔山打牛!

 

 

因為我最關注的部位就是下巴,

所以治療師會重點加強下巴的位置。

 
 

 

今次做臉及下巴位置就用到L4-4.5 及 L7-3.0 治療頭,

再配合提拉緊致功效撫平皺紋及緊致肌膚。

治療師先用了L4-4.5的機頭,做筋膜層修緊。

 

再用了L7-3.0的機頭,再做膠原層增生。

 

 

治療師細心地為我畫線~

 

畫線後,再塗上保濕凝露,便可以開始療程了~

 

 

療程進行時會有酸軟感,

尤其是做到腮骨、權骨位置稍微感覺大一點點,

痛的程度是可以接受。

 

因為Ultraformer III HIFU 採用頂尖效能(High Peak Power) 

在無痛情況下把能量迅速提升至65℃ - 80℃,

大大加强即時提升溶脂效果及縮短療程時間

有效折減了酸軟的痛感。

 

 

完的即時效果

Before Vs After:

 

做完療程後,肌膚即時緊緻了,

沒有紅腫情況出現,

不過最佳效果會在一個月後呈現~

 

 

整個療程只需一小時,

做完療程後治療師會幫我敷一個補濕面膜,

不過Miki約左人趕時間所以無敷到。

因為療程後肌膚比較缺水,

所以Miki整個星期都在敷面膜。

 

一個月後~

 

 

 

 

 

市面上瘦面療程有好多,

例如徙手瘦面、通淋巴瘦面等,

可惜呢幾種療程都要經常去做,

 

 
 

療程效果不持久。

 

今次做咗【Ultraformer III HIFU拉提療程】之後,

臉型輪廓變得更緊致立體,

而且效果持久,

真係超推介畀大家。

 

最近知道佢地仲引入左 HIFU 既小助手 – 凍齡膠原槍 , 

HIFU做好底層膠原, 

而膠原槍就可以做好表層膠原

輔助HIFU效果再延長. 



再做第二次既時侯都考慮緊要唔要加埋一齊試下, 

畢竟女生25歲後就要好好做好抗衰老工程.

 


AP beauty 依家做緊限時優惠, 

詳情可以去 https://goo.gl/qSknFa 登記 

或者可以直接WhatsApp :6725 1080

 

銅鑼灣店

香港銅鑼灣禮頓道9-11號合誠大廈13樓全層

電話︰35911906


旺角店

九龍旺角彌敦道594-596號旺角新城15樓全層

電話︰35951282


旺角店

九龍旺角彌敦道594-596號旺角新城19樓全層

電話︰35950561


元朗店

新界元朗大棠路11號光華廣場7樓709室

電話︰34602512

 

————————————————————————–

 
 
 

【產品資訊及提供:AP Beauty 】 

免責聲明: 是次產品/產品資料由品牌提供,

本文章之全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場,

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢。

 
 

————————————————————————————————-

 
 
 

歡迎邀稿/合作試用/出席活動:

 
 

To Connect On:

 

♥ Email: miki.suet@gmail.com

 

More Reviews on:

 
 

She.com/ ♥itrial/ ♥shewin

 
 

weibo/ ♥Fanpiece/ ♥Weshare

 

♥ / ♥ ESD Life/ ♥ pixnet

 

 Facebook/ ♥ Instagram

 
 
 
 
 
 

 

 

arrow
arrow

    MISSMIKI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()